دنیای رویای L o V e







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نمی دونم ...

نمی دونم تو کجایی دل تو مال کیه

اون دوتا چشمای نازت حالا تو فال کیه

نمی دونم خالیه دستاتو کی پر میکنه

چای عکس من تو چشمات حالا چشمای کیه

نمیدونم می دونی دیوونتم مثل قدیم

مثل اون لحظه که گفتی دیگه عشق و بلدی

نمی دونم می دونی هنوز چقد دوست دارم

هنوزم اسمت میاد به یاد چشمات بیدارم

نمی دونم تو کجایی دل تو مال کیه

ناز گلم یادش بخیر خاطره هام یادته

اون همه دیوونه گیا ساده گیا یادته

یادته روزای  بارون چقد عاشقت شدم

همه دنیات می شدم دوست دارم هات یادته

نمی دونم تو کجایی دل تو مال کیه

اون دوتا چشمای نازت حالا تو فال کیه...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط sahar در 12:58 | |